Om mig
Min profilbild


RSS Flöde
nämen hejsan.
shit igår färgade my  och rebcka håret på mig, tjuuusigt. nja lite iaf..
Jag var så rädd igår alltså helt siiiiickt, jag trodde att jag skulle bli orange hårig, vaa asnojjig..
Usch det var hemskt alltså!.. jAG GJORDE AV MED CA; 400 KRONER IGÅR PÅ MITT JÄVLA HÅR.
SNACKA OM SKIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:P och nu sitter man här med ett halvt cigg paket och mår skit dåligt
haha nej men jag ska få pengar på fredag sen har jag lite i plåååånkan som ove sundberg brukar seja. hihi:)
vaknade grymt (nöff nöff) tidigt imorse pga att ida stod och skrek neran för min säng, sen när man kliver upp så hoppar hon upp i sängen och somnar, de är typ som att hon vill ha sängen för sig själv ? hahha jag älsakr henne endå. Har iaf ätit upp tre limpor me leverpastej på!! Och gud va jag njöt, så jääääääääääääääääääääkla gott alltså.å
Nu väntar jag på min kära pappa som ska köra mig till rättegången i mora.
hmm, unra va jag ska ha på mig idag.. funderar att sätta på mig värsta porr kläderna:)
WIIIIISH ME LUCK! pööss :)


jag igår, stackars mina blåbärspåsar under ögongen


pungkulor under ögonen. Jag fick psykos igår, jag satt sådära i 2 timmar.
Men det kan ju bli så när man röker för mycket.  PEACE mina bröder.

2011-03-16 @ 08:38:57 Allmänt Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback