Om mig
Min profilbild


RSS Flöde
I just had sex and it felt so good
Tillbaka på rätt spår. ;)

ooo träffade nyss snyggmarkus! rawr liksom:).WOLLALALLAWOWAKKAKAKHEHJ.. Han följer nog med mig och dom andra boysen på lördag.! VILLE BARA SEJA DE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄGDE SÖNDER MARKUS PÅ BUZZ IAF. NU KÄNNER JAG MIG SOM EN RIKTIGT VINNARE ALLTSÅ. HEHE;) Har varit på oriflame visning också haha maria blev modellen. Va en ganska najs sminkning, sen så såg jag ett spöke där också men nu sejer jag inte nå mera om de. Hon såg bara så läskig ut. Jag våga jju fan inte titta på henne nästan
Sen satt de en till ful tjej där som jag nästan spyhr av att bar ase på na men aja :) Jag sk anog bli en sån dära människa som hjälper fula att bli snygga eller nåttt. för jag är fett bra på sånt.
Nu ska jag sluta skriva här och ut och röka sen ska ja sova. HEJDÅ^.
förresten så har jag lockat idas huvud idag. Hon är så söt så.



Puss.
2011-03-29 @ 22:45:24 Allmänt Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback