Om mig
Min profilbild


RSS Flöde
11 mars
jag har jätte ont i magen:( Nu är de synd om mig, hoppas för fan att vi inte ska till fäviken imorgon för då springer jag in i skogen och kommer aldrig mera tillbaka.. Jag vill INTE dit!!!!!!!!!!!!!!! BLÄÄÄ
Vill till stan och handla ja! Nu är jag hungrig också, jag typ håller på att bli fet ellet något, jag äter hela tiden... Vet inte va de är för fel på mig? så fort jag ätit något så blir ja hungrig igen efter typ tjugo minuter? helt sjukt.
Nu längtar jag till söndag för då är de solsidan! Och då äntligen så slipper man tittapå james bond hela tiden..
Åker bort här ifrån den 14 så skönt så, sen ska ja på rättegång den 16 och den 22 och den 1 april! KANON den 1 så fyller jag år.. kulliv va?=) dom driver med mitt liv typ.?!?
Hejdå:)

CIGGCIGGCIGGCIGGCIGGCIGGCIGGCIGGCIGGCIGGCIGGCIGGICIGG
sååå jäääääääääääääääääääääääääääääävla cooooooooooooooolt
2011-03-11 @ 16:12:38 Allmänt Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback