Om mig
Min profilbild


RSS Flöde
12 mars

kakskdkandwokeoakdejoakfnfksdkjeokdasojdopwkcxacnmaklsdjoekjdaos
OM DET ÄR NÅGON SOM SKA GÅ TILL FINAL SÅ ÄR DET SWIIIIIIIIIIIINGFLY!
j
ag ville bara seja de.. Och den hära dagen har faktiskt varit skiiiiithelvtepiss:).. Kallt som fan och mina fötter blev
blöta som vatten och arg var jag och sen mitt i allt våta äckliga skit så märker jag att en kille förföljer mig överallt typ när jag gick iväg och skulle köpa en grov korv och sånt dära sen stod han och titta på mig när ja åt den. Jag tycker om korvar jag. :) sen  tände han sin cigg mitt framför ögonen på mig och grejer. han var verkligen asball tyckte jag. TUUUUUNGS-NUBBE alltså.
hejdå

NU HÖRDE JAG FAKTISKT ATT min älsklingsneger inte gick till final. SORLIGT :'/


jag baaaa njuter ! grrr

2011-03-12 @ 21:49:13 Allmänt Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback