Om mig
Min profilbild


RSS Flöde
jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Idag var jag nära att dö, trilla ner från en stol och slog i min jävla höft som jag redan har blivit sneknullad på 10 gånger. Kul dag liksom. nu ser de ut som att jag blivit misshandlad.. tappa okså ut 100000000000000 tals flingor
på hela golvet också.. gud vad pinsamt det var alltså! jag döör. Sen har jag fått såna där förfrågningar om äckel cityville typ sådär 850 som jag är snäll att godkänna. Jag är ju så snäll, igentlgien så tog jag tillbaka blockeringen bara för att vara snäll mot elin för hon ville ha en granne, men då börjar ju alla i hela världen dryga sig.. Jag är bara föööör snäll...........................................................................................................................


älskardig!


2011-04-06 @ 17:58:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Anonym skrev 2011-06-07 @ 14:55:05

haahaa cityville ftw :p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback